VÄRDELÖS DAG!

Den här dagen har varit grå, regning, meningslös och rent utsagt fördjävlig!

Alla var trötta i skolan idag. Kanske för att det är så grymt mycket nu och alla har sån jävla press på sig att det ska gå så bra hela tiden. Nästa vecka har jag 5 prov och en inlämning! Jag blir så TRÖTT!.

Vi spelade vollyboll hela eftermiddagen, vilket var helt OK ändå.
Men en viss person kan ju ta sig! Blev ledsen, arg och besviken på samma gång. Det är inte det att jag inte kunde ta det han sa men sättet han sa det gjorde mig så jävla arg! Det var verkligen inte det jag behövde höra just nu. Allt känns så jävla piss just nu. Skolan känns helt jävla omöjlig att klara av just nu och när till och med lärarna är nedvärderande mot en gör ju inte saken bättre! TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE MIN DAG!!!

Jag och Sabina ska iaf äta kladdkaka och göra en äcklig filosofiuppgift ikväll. Kanske kan få mig på bättre humör!

Tack Towe för att du var min stöttande hand idag! <3


PUSS


Kommentarer
Postat av: ellen

hej jag vet att du klarar proven du kan ju för du är ju smart :) så de går nog bra hoppas du har de bra annars och hoppas du kan komma och hälsa på nån gång det vore kul kramar från ellen

2008-11-12 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0