Vollyboll

Idag hade vi aktivitetsdag och vi hade vollybollturnering. Vårt lag bestod av Emma, Emma, Carro, Malin, Natta, Towe och jag ;) Sockerpullorna är vårt lagnamn ;). Vi började bra med att vinna alla tre gruppspelsmatcher men i semifinalen åkte vi ut mot Sp2c med 13-15 =(. Men jag tycker vi kämpade på bra och jag var nöjd mer vår insatts men visst hade det varit kul å spela final. Vi hade gått in för att komma till final eftersom att vi ville ge revanch då vi förlorade finalen förra året. Men men =P.

Personen som gjorde mig så ledsen igår bad om ursäkt för sitt beteende vilket kändes bra och han tog på sig att han gjort fel. Känns lite bättre nu.

Jag tror jag ska skriva redovisnings provet imorgon för Maria förklarade det så himla bra så jag tror jag förstår det där nu och det är lika bra att få ngt överströkat.

Så jag är nog en lite gladare Clara idag. Ikväll blir det handbollsträning men nu blir det plugg fram tills dess.

Förresten så är jag supertaggad för fredag! Då ska vi tjejer ut på krogen för Natta fyller 18 imorgon :). TAGGA TAGGA TAGGA!

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Linda

hej! :) du är utmanad i min blogg ;p

2008-11-12 @ 19:48:40
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0