Wiiie

Gaaalet kul på Klubb Onsdag igår. Många ubg:are där och mycket dans blev det :). Jag som inte hade tänkt å dricka så mycket men så slutade inte  kvällen iaf. =P. Men det vare värt. Blir nog ingen utgång i helgen för nu måste jag spara pengar till nästa vecka då jag och Victor ska hälsa på Joel i Linköping. :)
Jag var väl hemma klockan 4 imorse och dum som jag är så tog jag nattbussen mot Råby som inte går förbi mig. Det var bara jag Emmy och Marcus på bussen från K-ängen och jag sov hela vägen till Jakan. Emmy väcker mig när hon ska hoppa av i Jakan men som tur var så hoppade Oliver på så jag kunde få sällskap på bussen iaf :). Det var sjukt kallt ute igår och Oliver stackaren hade fått stå och vänta på nattbussen i 1 timme. Vi kom hem iaf.

Är ganska bakis idag måste jag erkänna... Men nu måste jag skynda mig för jag och girlsen ska på SACO-mässan i Älvsjö!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0