11 dagar.. :)

11 dagar kvar till jag blis stooor flicka :)

Dagen har varit kanon:) Vaknade hos Emma eftersom att vi jobbade med UF-företaget hela eftermiddagen/kvällen igår. Det känns jättebra och vi har kommit ganska långt nu. 

I skolan fick vi ett nytt prjekt att arbeta med i marknadsföringen.. SUCK  men jag är med Natta och vi ska göra det bra! :). Sen blev det lite kaffe och snack i caféterian, trivs så himla bra på UBG! Vill aldrig sluta skolan :(. 

Sen hade vi idrott och jag och Towe var med och spelade vollyboll med andra idrottsgruppen ist men det blev inte så seriöst och mitt lag förlorade. 

Sen stack jag hem till pappsen, vi var ute och övningskörde och det gick jättebra :). Sen hjälpte jag han med att fixa en hotmail haha han är ju hopplös på datorer =p.

Klockan 6 var det Strep up pass och det var mkt roligare den här gången för man lär sig stegen mer och mer för varje gång. =) Just nu sitter jag med en idrottsuppgift som jag trodde skulle vara klar idag men den ska tydligen vara klar till på gfredag så nu känns det mkt bättre :). 

Nu ska jag skriva vidare på arbetet! :) PUSS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0