18!!!

Nu har lilla jag blivit stor flicka! :)

Allt började med en rejäl förfest hos mig, vi var närmare 30 pers i min trea. Det var askul tycker jag iaf och många fina och sexistiska presenter fick jag också ;) haha!

Resan in mot stan var galen som vanligt. Alltid lika kul när man är taggad till MAX!. På bussen började alla sjunga för mig haha ni är så stört underbara<3. Sen drog vi mot Fellows, alla kom inte in pga 20-års gränsen. Jag, Elin, Malin och Siham var de tjejer som inte kom in plus K-ängen killarna. Vi drog till Huset och där stod vi i kö 20 min men kom ej in för att det var för fullt :( Eller jag och tjejerna kom in men inte killarna så då sket vi i det.

Vi drog till MP i jakan istället. Det var väl OK men dräggigt som FAN! aja jag fick dansa av mig lite :) Var hemma vid 4 och blev väckt halv 9 av Elli som ringer och grattar och jag var helt borta haha hade typ glömt att jag fyllde år =P.

Idag har vi ätit tårta hos pappa och grannen kom över med biobiljetter, så himla gulligt tycker jag :). Ikväll blir det 40-års fest hos min moster som fyllde år igår :) Grattis till henne!

Tack för alla söta sms och telefonsamtal idag :) Love yaaa! <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har faktiskt blivit en riktig hürtbulle:)

Vi ses snart<3

2008-10-18 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0