En bra dag :)

Tre bra saker har hänt mig idag =)

1. Jag och Emma har blivit tillfrågade att vara med på ett möte med komunens egna företagare och berätta om UF och vad vi gör och hur vi ska gå till väga. Vi sa JA på en gång då det är en bra övning att prata inför människor men också att vi får berätta om vår produkt och kanske lyckas sälja in oss? ;)

2. Jag har varit på naprapathögskolan med masagegruppen och jag fick en snygg kille till massör ;) inte illa vill jag lova.

3. Therese ringde upp mig idag och frågade om jag ville ställa upp som hårmodell för Lóreal imorgon :) så nu har jag ny hårfärg och imorgon blir det klippning och lite styling av håret.  TACK Therese ! Precis vad jag behövde! =)

En Toppen dag helt enkelt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0