Höst Höst Höst

Jag bara älskar hösten :) Frisk luft och färgglada färger! Sov hos Lundbergarna inatt och jag sov jättegott för jag fick en hostmedicin som var asbra, så jag hostade typ ingenting.

Min röst är lite bättre idag som tur är! haha jobbigt att inte kunna få fram det man vill säga.

Sitter just nu i bibblan i skolan och väntar på att Emma ska sluta sin mattelektion sen ska vi hem till mig och plugga!!!, dricka kaffe och äta choklad!! =).

Nu vill jag bli frisk så jag kan börja träna igen. ska nog gå ner till hallen ikväll och visa att jag lever, haha har inte varit där på nån vecka.

Snart är det äntligen lov och Ellinor kommer på lördag. Ska bli kul å träffa henne igen, har saknat henne så mycket!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0