Höstlooov!

Några dagar sen sista jag skev nu. Ellinor var som sagt hos mig från fredag till onsdag. Vi hann med både cybertown, bio (High school musical 3), shopping, goda middagar och hockey m.m. Igår  klev vi upp tidigt eftersom att vi skulle åka upp till Korpikylä och vårt plan gick 08.25. Så skönt att vara "hemma" igen ;) hihi känns nästan som hemma faktiskt. Igår kväll var jag. Elli, Calle, Biggan, Jeppe, Wille, Simon, Evve och Ronny på bio i Happis och så "Mamma Mia". Jag såg den i helgen också men då sov jag halva filmen för jag var lite trött efter kvällens party ;).  Gillar den filen för den är bara sååå mysig! =)

Idag har vi varit i Finlands nya köpcentrum, det var ganska stort faktist!. Gina, H&M, Veromoda, Lindex, KappAhl, Kicks och några finska affärer fanns där ;). Jag investerade bara ett mörklila nagellack och en ny mascara på Kicks :). Sen så var jag inne på Alko (Finlands motsvarighet till Systemet) och köpte cider och likör till helgens partajj. Kändes jättevuxet att få köpa egen dricka ;).  Sen gick vi och åt på Minerva. Mumms^^.  Jag Calle och Jeppe tog en runda i stan och handlade lite grejer sen stack vi hemmåt.

Nu ska jag läsa min bok och ta det lite lugnt och ladda inför kvällens gympapass =).


Pussar från UpNorth! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0