Lördag

Hej Hej!

Blir inte så ofta jag skriver på bloggen eftersom att jag har så sjukt mycket annat för mig. Just nu är det mycket skola, handboll och flyttande som snurrar runt i mitt huvud.

Skolan har satt igång på riktigt nu och det är både på gott och ont. Alla dessa grupparbeten börjar ta knäcken på en. Varför jobbar man aldrig enskilt på gymnasiet? Kanske för att lärarna är lata på att rätta och att det är lättare att bedömma en uppsats istället för fyra. För övrigt i skolan är allt bra och jag har kommit på att jag vill inte at studenten! :( Usch det känns hemskt att man om bar anågra månader ska lämna alla.

Handbollen är grymt rolig jag ångrar inte en sekund att jag började igen. Man börjar komma i lite bättre form också vilket känns enormt  bra. Många gamla spelare som Sofia och Hellan har böejat igen och nu är vi så gott som gamla F-90 laget. Idag har vi vår andra match den här säsongen och det blir miin första sen spanien-07 om man räknar bort Skol DM. Jag är faktiskt inte så jättenervös, jag tycker det mest ska bli kul. Det jag är mest nervös för är att både mamma och pappa ska komma och kolla på matchen och dom har inte träffats ¨på över 2 år!!! Egentligen borde det väl vara dom som ska vara nervösa men usch känns jobbigt! Men jag vet att dom måste ju träffas någon gång och det går ju inte att undvika när de har 4 barn tsm.

Mycket flyttaden just nu. Morfar som är extremt virrig har flyttar från Jämtland till pensionärshusen vid bibblan i tibble, så  nu har vi plötsligt blivit nära grannar. Hoppas hans närminne kommer tillbaka snart! förhoppningsvis är det bara för att han är stressad över flytten för just nu har han verkligen inte koll på någonting! Nyckar, tid, datum!!

Pappa har försökt sälja huset och många har varit intresserade men inte vågat buda pga den dåliga tiden att köpa och sälja. Pappa har också snurrat till det oprdentligt för sig då han impuls köpte en lägenhet i Norrboda, när han egentligen ville till Jakan så nu sitter han med två bostadsrätter och försöker sälja i denna dåliga säljtid. Stackaren! tycket synd om han! Men allt ordnar sig med tiden får man hoppas :)

Ikväll är det fest hos Emma Ryd! Ska bli kul och jag är ganska taggad. Om 2 veckor fyller jag 18 år!


Nu ska jag tagga för match och byta om ! =) Heja KSK! puss!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: THOWE

wuhu :D blogga oftare ;D

2008-10-05 @ 22:24:03
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0