Söndag

Helgen har bestått av många firanden och nu är jag trött på det! =P. Festen hos moster igår var jättelyckad, jag var hemma halv 5. Känns bra att vara 18 nu.

Christina, Amanda och Jonte var över på tårta. Jag fick jättefina presenter :). Svarta och vira kaffekoppar och några andra köksgrejer som jag önkat mig till min samling tills jag flyttar hemifrån. Sen så fick jag ett jättefint halsband med matschande örhängen till :) Såå sött av Lundberagrna <3. Jag fick många fina presenter igår också men orkar inte rabbla =P hihi!

Känns som att jag bara ätit tårta hela helgen så jag sabina och mimmi tog en promenad. Det är så skönt att promenera i höstvädret tycker jag.

Joel åkte tillbaka till LInköping  idag också :/ Usch vad jag saknar han redan! Min käre bror! Jag och Emmy funderar på att åka ner å hälsa på han i november. Vore jättekul och ännu roligare nu är jag är 18.

Nu ska jag sova för jag är helt slut efter helgen ! Imorgon ska jag jobba på råsunda, jag vill inte!!! :(  BUHUUUU


<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0