Torsdag


Hej Hej!

En dag kvar sen LOOOV! Ska bli så otroligt skönt. Ikäll har jag försökt att plugga till filosofi provet som handlar om kunskapsteori och det är bland det svåraste jag gjort i skolan för det är så otroligt flummigt. Tog precis en paus med en kopp te och lyssnar på min nya skiva "Hello Saferide", som jag fick av min kära broder Max i present. Den är ruskigt bra faktiskt!

Känner mig stressad trots att jag bara har en dag kvar till lov. Jag vet inte men jag tror det är projektarbetet som spökar lite, jag och Emma har långt kvar på affärsplanen som ska vara klar veckan efter lovet. Usch har lite ångest för den. Borde nog plugga imorgon för på kvällen kommer Ellinor som sagt! =).  Sen på onsdag åker jag till Haparanda!. Ska bli jättekul och skönt att få komma bort lite.

Nu är det säkert att pappa ska flytta till norrboda. Den 17-18 november sker flytten. Det blir nog bra med tiden. Ska faktiskt bli skönt att flytta från villan och börja om på nytt och rensa luften i en ny lägenhet där ingenting hänt. Kanske jag kan lämna och glömma den här jopbbiga separationen mellan mina föräldrar bakom mig äntligen. Huset har för många dåliga minnen även om det finns några bra också men som tyvärr är väl gömda.

Det här fick jag lära mig på religonen idag: -Om man har krulligt hår så betyder det att man är vis!
                                                                              - Om man har snea ögon så ber man
                                                                              - Om man är fet så är man rik

                                                                              - Om man har guldringar som gör att öronen hänger till axlarna är man     
                                                                                 gudomlig.


Tänk vad mycket konstigft man får lära sig i den svenska skolan =). kanske att jag har användning för det här? kanske ska börja analysera mer hur människor ser ut ;)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0