Heeeej

Dagen har kännts lång! Först hade vi italienska på morgonen sen så gick jag, Towe och Siham till gymmet och tog i lite grann ;). Resten av dagen satt jag och girlsen i cafét och fikade och pluggade inför rättskunskapprovet som äger rum imorgon =P. Senare på dagen hade jag masagelektion, som tur kom Emmy och ville ha masage så jag fick masera henne =).

Jag och Emmy var på medelgympa pass, där träffade vi Madde och Annie vilket var 100 år sen, så det var kul. Tro det eller ej men myggen är kvar i Kungsängen. Vi hade öppen dörr till gympasalen under passet och vi fick slåss med myggen hela passet. Jag läste i tidningen att den så kallade "Stockholmsmyggan" är giftigare än andra mygg. =P

Pappa är i Spanien så jag var tvungen att gå förbi och tömma brevlådan. Han kommer hem på torsdag =) Hoppas han köpte något med sig hem till mig =).

Jag är inte ett dugg trött. Kanske beror det på att jag precis druckit te, och det blirman pigg av har jag hört =).

Jag så himla glad att jag har hittat tillbaka till flera av mina gamla tjejkompisar =),

Pussen och Kramen från Clarisen


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snart ses vi! 35 dagar kvar....

JAG LÄNGTAR!!!! ;) Hoppas allt är bra, vi hörs! pusskram<3

2008-09-19 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0