Hemma igen

Då var man hemma igen efter en vecka i Korpikylä. Jag fick en chock när värmen slog mig när jag klev av tåget på Stoockholm central, dunjackan var bara att hänga in i graderoben när man kom hem vilken kändes himla bra :). Dock vill jag tillbaka till alla underbara människor där uppe. En vecka gick jättefort som vanligt. Vi hann med en massa skoj som skidåkning både utför och längd, ridning, massa skoteråkning och en massa bastubad och annat :). Det var skönt att komma bort en vecka för att tagga till inför sista veckorna i skolan.

Idag har jag vart över hos Lundbergarna och fikat och tagit en promenad i det fina vårvädret. Sen hade vi syskonmiddag här hemma och Tomas var också med :). Trevligt att träffa Joel igen och Tomas var också längesen. I sommar kommer vi träffas mycket iaf eftersom att vi ska jobba tsm på posten.

Ikväll blir en lugn kväll tsm med brorsorna och Tomas, kanske ngn mer kompis till Joel kommer över också. Jag jobbar imorgon så det blir en tidig kväll för min del.



Här kommer några bilder från Korpikylä och den härliga skoteråkningen!





Puss på er

Kommentarer
Postat av: linda

så kul att träffa er! kom snart igen :D

2009-04-10 @ 22:49:41
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0