Påsk

Påskafton idag då, detta drabbade Max i Barkarby. Det var inte alls lika många som var sugna på en burgare en solig påskafton. Vi var överbemannade och vi gick mest och trampade på varandra hela dagen. Vi bråkade nästan om vem som skulle diska ketchup flaskan. Haha då har man lite å göra. Jag fick sluta 2 och en halv timme tidigare, skönt!

Jag och Lina var ute på en promenad i det fina vädret. Vi satt och snackade på en bänk i skogen och tittade ut över Lillsjön. Härligt ! Nu är våren här för att stanna! :)

Ikväll har jag varit hon tvillingarna Rimfors och kollar Robinsson, lika trevligt som alltid! :) Nu ska jag sova! Börjar jobba 12 imorgon men vill gärna hinna med en promenad i morgonsolen innan det. Påskmiddag hos pappsen efter det!


PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0