Påskdagen

Är hemma hos Pappa nu. Vi har ätit god middag och marängswiss till efterrätt. Trevligt att hela familjen är samlad, senast var julafton. Alla har så mycket för sig så det blir inte så ofta att vi kan ses alla.

Jag har varit ute i spåre imorse för första gången på mycket länge. Nu när våren är här är man ju tvungen att börja träna igen. Imorgon ska jag Lina och Pappa till Ängsjö och springa. Hoppas på fint väder bara. Nu ska jag verkligen försöka komma i form till sommaren, känns som att det är på tiden att börja nu.

Imorgon är min sista lovdag.. känns mystiskt. Jag måste skicka in hur jag vill jobba imorgon till jobbet och så ska jag skicka in ansökan för eventuella studier till hösten. Jag tror min sommar kommer se ut ungefär såhär:

5 Juni: Studenten
7 Juni: jobba som valförättare
8- 28 Juni: Norrland, Tornedalen, Korpikylä
Juli: Jobb på posten
august: Gotland och hälsa på moster, utlandsresa med Kalle å Robban och kanske ngn veckas jobb på Max! 

Aja vi får se... PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0