Känner mig lite.. jag vet inte?

Rubriken tyckte jag passade in på den känsla som jag har i kroppen just nu. "Jag vet inte" är ett tecken på stora förändringar och förrvirring i mitt liv just nu. De som känner mig bra vet att jag avskyr att inte veta hur framtiden ska se ut och just nu vet jag ingenting. Jag vill ha allting planerat och klart. För tillfället står det ganska still fast ändå inte för det har samtidigt skett stora förändringar också.

hmm.. komplicerat!

Idag börjar dom allra flesta skolan på riktigt igen och hösten är här. Själv ska jag jobba på MAX och jag är redan trött på det. Det enda som jag gillar med stället är att det är rätt sköna människor som jobbar där. För tillfället kanske jag ska vara glad att jag ens har ett jobb eftersom att det råder lågkonjunktur i Sverige. Egntligen borde jag inte klaga för jag vet inte ens vad jag skulle vilja jobba med i stället.´Som sagt är det inte mycket jag vet just nu...

Jag ska iaf plugga körkortsteori lite till innan jag börjar jobba. YES JAG VET NÅGONTING JAG SKA GÖRA!!! :D


PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0