Ledig dag :)

Hej Hej !!

Idag har har jag varit ledig från jobbet och det har varit så skönt. Dagen började med att jag hade testuppkörningen och den vill jag helst glömma. Det gick så dåligt, usch, jag vet inte alls vad jag tänkte på när jag körde. Jag var rätt nervös och var rädd att göra fel och försökte tänka på allting samtidigt vilket ledde till att jag glömde hälften. De saker jag är säker på med min körning gick åt pipan och och det jag känner mig lite osäker på gick hur bra som helst. Ojämn körning som bilskolläraren sa efteråt. Det börjar dra ihop sig så nu är det ÖVA ÖVA ÖVA som gäller. 

´Direkt efter körningen mötte jag upp Elli på tåget mot stan. vi skulle vara hårmodeller för Kristina (kalix maddes kompis) från Kalix som precis börjat sin utbildning inom hårstylist och makeup artist. Vi fick "rockabilly" frisyerer båda två :) haha riktigt coolt och duktiga var dom för att vara deras första håruppsättning. 

Efter det gick vi och åt lunch på odenplan för att se´dan orka med en shoppningrunda. Jag fick med mig ett par svarta jeans från Weekday och en rosa kjol från Åhléns. Elli köpte en fin kavaj i typ mjukismaterial haha den var svincool!!! :D Lite avis på den faktiskt.

På vägen hem gick jag förbi Friskis&Svettis och köpte ett gympakort. Skulle egentligen hjälpt Lina med hennes orienteringsgrupp ikväll men jag kände att jag var tvungen att plugga inför körkortsteoriprovet som är nästa vecka. Jag hittade ett paketpris på körkortsfrågor på internet så nu sitter jag för fullt och pluggar. Känns ändå helt okej.

Jag har även lagat en stark och god wook ikväll om jag får säga det själv hihi ^^. 


PUSS !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0