Söndag söndag härliga söndag

Trötta kvällstankar:

Lina: - Max kan vem som helst från typ USA surfa på vår rauter nu när vi inte spärrat den? :O

Max:
Nej är du dum! Tror du att du har köpt en satelit eller vad? haha

Lina:
Nähe haha.. men vem kan nå den då?

Max: Men närmsta grannarna i huset såklart.

Lina en stund senare: Clara du skriver väl inte i bloggen om att jag trodde vår rauter kan nå till USA?

Jag: haha jo det är precis det jag gör :P

Lina: Är det typ många som läser din blogg? asså typ sånna från USA ?


Jag har hunnit med så himla mycket den här veckan som gått så ni anar inte mina kära 3 läsare!

Jag har hunnit med detta: En Luleåtripp, Flytta till Jakan med syster, börjat jobba på Max igen, varit min första dag vid Lillsjön för året och solat och kollat på Lillyran som är Kungsängens största och enda musikfestival,  varit på hemmafest, haft en misslyckat grillkväll som slutat med att vi fick steka köttet istället, träffat på vår nya och sjukaste granne som pratade om lamadjur och att han sprungit 29 marathon på ett år. Konversationen ovanför var det sista för veckan. 

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp 04.45 för att sedan ta mig till destination Gotland :) Wohoo !!!

PUSS 




Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha din syster är så söt :D

2009-08-14 @ 00:00:28
Postat av: Anonym

Ha det så roligt på Gotland :D:D

2009-08-17 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0