Söndag

Jaha då var den lediga helgen slut. Jag känner mig så fruktansvärt kulturell, för i helgen har jag både hunnit med att vara på grönan och sett Soundtrack of our lives och varit på Popaganda och sett bland annat Florens Valentin och Markus Krunegård. Helgen har varit mycket inspirerad av musik vilket jag älskar.

Vad vore livet utan musik liksom?

Dessutom så pratade jag med min käre storebror Joel som köpt biljett åt mig till Lars Winnerbäck den 10 december i Linköping och gissa om jag blev glad? :) Jag missade ju honom när han var på Luleå kalaset förra året då jag var full och dum och snubblade och gjorde illa foten. Men nu får jag äntligen en ny chans :). Nästa helg spelar Håkan Hellström på grönan också och då ska jag dit med Julia från jobbet. 4:e gången i rad jag ser han på grönan, det är som en tradition såhär när sommaren övergår till höst att se honom spela på grönan då.

Jag längtar till onsdag då jag ska skriva teoriprovet för körkortet! Ska bli så skönt att ha det avklarat. Nu gäller det bara att plugga plugga plugga.

Imorgon ska jag ringa komvux och ställa frågor angående att läsa upp matte c :)

Mer om det en annan dag!

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0