tisdag kväll

Imorgon har jag min testuppkörning inför körkortet, det känns rätt bra men ändå har jag lite ångest som jag nästan alltid får när jag måste prestera bra på kort tid. Jag får alltid känslan av att jag kunde ha övat mer, pluggat mer eller satsat mer. En lätt oro finns där som gör mig stressad och irriterad. Men jag vet ju att egentligen har inte testuppkörningen någon större betydelse eftersom att det inte är den riktiga. Men klart att det skulle vara skönt å få höra att man klarat testet så kanske man inte är lika nervös på den riktiga uppkörningen.

Sitter just nu i soffan hemma i Jakan tillsammans med syster och dricker te ur mina fina muggar som jag fick på studenten och kollar samtidigt på spårlöst. Jag kan inte riktigt konsentrera mig eftersom att körkortsboken ligger framför mig och skriker att jag borde ta upp och läsa på ännu mer inför imorgon.

Det finns några saker som jag längtar efter här i livet och det är..

1. Att ha fixat körkortet
2. Börja jobba som kökschef snart så man kan tjäna lite mer i månaden! Måste bara göra alla tråkiga test (utanför arbetstid, hur pissigt känns inte de?!)
3. Sätta upp en dörr till mitt rum lägenheten så jag får sova på mornarna, Lina är morgonpigg och är dålig på att smyga! och jag har världes sämsta morgonhumör!


okej det här inlägget blev ångestfyllt hahah :P

Idag har jag hunnit med å träffa Elin, vi var i stan och fikade på Chokladkoppen :) HETT TIPS!!! Vitchoklad cheescake :D

Jag måste leta reda på ett recept så ska jag öva på att baka den och sen mina vänner kanske ni får komma till min nya lya och äta vitchoklad cheescake :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0