Flyttat hem igen

Nu bor jag hemma i Kungsängen igen, känns rätt bra än så länge. Klart jag kommer sakna Lina och att ha närmare till stan och så men ibland måste man göra det som känns bäst för stunden. Sitter just nu och dricker en kopp te och lyssnar på musik, har precis städat i mitt rum och vikt in alla kläder.

Jag och Emma har varit i stan idag och shoppat, eller jag har shoppat! Emma hittade ingenting.

Tiden går så fort! Kan inte förstå att det är ett år sen vi övade inför luciatåget och ett halvår sen jag tog studenten. Totalt ofattbart!





Jag saknar UBG-tiden och alla bra människor som man spenderat så mycket tid med! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Världens bästa luciatåg !

2009-12-03 @ 10:16:39
Postat av: Natalie

Saknar saknar saknar!!! <3<3<3

2009-12-04 @ 09:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0