Hemma från Linköping

Hemma från 2 intensiva och roliga dagar i Linköping hos Joel. Winnerbäck konserten var inte riktigt som jag förväntat mig. Ganska så seg spelning och seg publik. Men vi hade en trevlig kväll iaf :). Kul att få se hur Joel bor och träffa hans kompisar. Joels studenrum var bland de mest ostädade rum jag varit inne i! Igår hjälpte jag han å städa lite haha för jag stod inte ut med röran.

Jag hann med å träffa Maria också! supertrevligt och höra vad hon gör nuförtiden och så :)Igår var vi ute på HG med Valona och hennes lillebror Alban som också var på besök från Göteborg. Vi hade en askul kväll! Jag och Joel satt och åt julvört, med ost och salsasås klockan halv 4 på morgonen haha och det var så jäkla gott! Fattar inte att man blir som en gris när man är full, man kan äta vad som helst! :P


Tack för 2 roliga dagar käre bror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0