Julen närmar sig!

Joel sitter och klagar på att jag spelar julmusik, men hallåååå det är ju snart jul! Då måste man väl få spela julmusik för när ska man annars spela den?.

Idag har jag varit och julhandlat det sista med Jessica, äntligen klar med årets julklappar! Igår firade vi "minijulafton" med mamma, moster och Olle. Det var riktigt mysigt och jag fick min efterlängtade Björn Axén hårfön och lite annat smått :).

Ikväll är vi ett gäng som ska ta en promenix upp för Lillsjötoppen och dricka varmchoklad och snacka. Mysigt ska det bli! Hoppas vi kan tända en liten brasa också, kanske blir svårt med all snö.

Sen har det väl inte hänt så mycket mer!

eller..

joo..

..jag har fjärilar i magen ;)


Kent- Vals för satan (värd att lyssna på!)


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0