Linköping!

Sitter i mitt rum. Jag har tänkt mina fina nya ljus och lyssnar på julmusik. Ska packa väskan för imorgon drar jag till Linköping och hälsar på Joel och ska se Winnerbäck imorgon. Ska bli sjukt kul! På fredag ska jag försöka inhandla alla mina juklappar. Joel hade visst skola på fredag så då kan jag passa på att kolla in staden. Kommer hem på lördag igen. Jag känner att jag förtjänar 4 dagars ledigt efter 2 och en halv vecka med endast två lediga dagar!.

Jag är glad! Gladare än på länge. Kanske för att jag vet att jag snart är påväg uppåt! Wohooo!!!


Nästa vecka kommer mina girls hem från USA också! Jag längtaaaar såååå :) <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Yeay!! :D <3

Ha så kul i Linköping, hälsa Joel

2009-12-10 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0