Nyfärgat hår!

Hej Hej!

Kom precis hem från stan. Jag har varit och fixat håret för Loréal och suttit modell. Vi testade på en ännu rödare nyans än den jag hade innan och den är supercool! Tycker jag iaf ^^. Jag fick en massa fina hårprodukter med mig hem också. Inte helt fel att få håret fixat nu när det närmar sig jul och man vill lägga pengarna på annat. :).

Har ätit lite lunch och ska snart iväg och jobba några timmar. Slutar 21 ikväll sen ska jag hem till syrran och kolla idol och ha lite fredagsmys. Börjar tidigt imorgon så jag sover i Jakan i natt.


Imorgon kommer ju Kate Ryan till MP! Men tror inte jag ska dit. Ska nog ha en vit helg eftersom att jag ska till Linköping nästa helg och hälsa på Joel. Nu väntas 6 dagars arbete innan man får lite ledigt! Lääängtar!!!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0