Vad ska det bli av mig?

Jag har kommit på en sak! Jag är rädd! varje gång jag kastar mig in i någonting nytt så tror jag att det är för evigt. Som nu t.ex. jag har blivit Kökschef på max och nu går jag runt och har ångest för jag tror att jag alltid kommer förbli en kökschef på max! (Vilket jag INTE vill). Jag vet att det låter helt sjukt och patetiskt men jag har svårt att se det som en grej jag bara gör en period i livet. Jag är helt enkelt rädd för att bli fast där för evigt. Egentligen så vet jag ju att jag har så många drömmar och saker som jag verkligen vill göra i livet, men jag är en sån person som tror att "om det inte händer nu!, så händer det aldrig".

Någon annan än jag som kan få sådana känslor ibland?

Ångest kanske det kallas!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0