Alla hjärtans dag!

Det blev lite partajjande igår trotts allt. Vi började dricka hos Kevins klasskompis i Abrahamsberg, jag och Amanda var dom enda tjejerna men det gjorde inte så mycket. Det var kul å träffa nya människor och se lite nya vyer. Det var himmla kul å träffa Kevin igen också!. Sen när förkröket började spåra då vissa påstod att de fått knäskålen ur led m.m så bestämmde vi oss för at röra oss in mot stan. Alla ville till 90´s men jag tyckte inte det var så kul där förra helgen så jag stack till Älvsjö istället och träffade Jimmy :).

Idag har jag jobbat och även fast det var jättelite folk så var det jobbigt för jag var bakis. Att man aldrig lär sig haha samma sak varje helg ;)

När jag kom hem hade mamma lagat jättegod middag med potatisgratäng, kött och jättegod advokadosallad! :) Jag är helt slut så nu ska jag krypa ner i min säng framför OC med lantchips och ett glas cola :) Tur att man är ledig imorgon !

Glad alla <3-dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0