Clarabellas första lovdag :)

Dagen har tillbringats med kusin Olle och syster Lina. Jag och Olle bakade semelbullar och spelade kort sen kom Lina och vi åt lunch och fick lyssna på Olles vilda historier om pulkåkning, haha han är så söt. Han berättar så himla kul så jag och Lina satt mest och iaktog hans roliga miner. ;)

Sen vara bara å packa på sig alla kläder och så gick vi till Lillsjöberget där vi skulle åka pulka. Det var mig en brant pulkabacke och både jag och Lina tvekade några sekunder på att åka ner för den. Men vi kunde ju inte visa oss vara loosers dör lillkusinen så det var bara att kasta sig ut för den branta backen ;). Jag fattar inte att man var så mycket modigare när man var mindre, det borde ju vara tvärtom, eller? Det allra jobbigaste var nog att ta sig upp för backen sen igen haha.

När vi kom hem klickade vi på grädden och gick över till morfar och bjöd han på en semla :). Han blev glad!

Jag ska färga mosters hår idag! Hon ska på bröllop i helgen så det måste bli bra :)

Nu middag! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju glömt det viktigaste idag :D haha Jag fyller åååår :D:D hihi du var först att gratta :D

2009-02-24 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0