Fredag

Vaknade för en timme sen, kunde inte sova längre för jag drömde mardrömmar om jobbet. haha jag drömde att jag stod i driven och det kom en massa bilar men jag fick aldrig ut någon mat utan kön bara växte och växte och till slut så orkade inga bilar vänta så de åkte sin väg och då blev min chef lite fundersam. Jag kanske inte är ämnad för att stå i driven helt enkelt haha ;) Skum dröm.

Om ett tag ska jag iväg till Älvsjömässan :) Det ska bli kul å kolla in alla UF-företag och deras idéer.

Ikväll ska jag nog vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull. Det blir ju ändå BIG PARTY imorgon då Emma har sin 19 års fest :) Taggad till tusen! :)


Hare bra PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0