Indiskt och Bounce

Kvällen har varit super! Först var jag Lina, mamma och moster och åt på en indisk restaurang. Det var supergott sen åkte vi till Orionteaternn och kollade på Bounce. Jag hade hört av andra som hade sett förställningen innan att den skulle vara super så jag hade rätt höga förväntningar men jag kan lova att det här var det absolut bästa jag någonsin sett! Det finns inga ord i världen som kan förklara så bra det var. Det var så häftigt för förställningen hade ett så högt tempo, det hände saker precis hela tiden, man berördes och det var stencoola koregrafier.

Jag förstår bara inte hur man kan vara så samspelta, dansa så bra och ha en så otrolig tacktkänsla. Nej!, det var helt otroligt, man ville inte lämna lokalen för man ville bara se mer och mer. HELT FANTASTISKT! :D Här kommer en bild på Bounce, Sveriges bästa dansgrupp!



Efter förseställningen gick vi på Clarion och jag tog en latte och dom andra en öl. Jag har fått nog av alkohol och allt festande. Nu ska jag bara satsa pengar på upplevelser. Men jag har svårt att tro att något kan slå kvällens upplevelse! tack för julklappen kära syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0