Onsdag

Ännu en ledig dag från skolan. Det är aktivitetsdag och jag har ingen mer aktivitet än att åka på ett företagsmöte i Bålsta! Så snart ska jag dra över till pappa och laga lunch och umgås lite med han.

Igår bakade jag och Sabina en jättegod kladdkaka och satt och pratade om livet :) Jag har lite panik för jag måste börja söka jobb till sommaren..men jag vill samtidigt inte låsa upp mig på något. Jag vill ha sommarlov men jag tror jag måste inse att den tiden är förbi! Jag ska iaf skicka in CV till Bauhaus och Posten hade jag tänkt eftersom att jag har kontakter där och doom måste man ju utnyttja ;).

ne nu ska jag ut och utnyttja dagen till MAX!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0