SANNAGIIRL :)

Idag var jag och fikade med Sanna i stan. Det var så himla kul för det var ju så himla längesen vi sågs och vi hade så mycket att prata om :). Och hon tog körkort idag :) GRATTIS :D. Vi fikade på Muffin Bakery hihi som vanligt! Mitt favoritfik :). Sen gick i lite på stan och jag köpte Melissa Horn´s skiva och en bok om muffins och ett grattiskort till Amanda. Hon fick även biljetter till High school musical på Göta Lejon den 21 mars. (en ganska så mycket försenadn födelsedagspresent). Men bättre sent än aldrig..eller? ;)

Efter stan stack jag hem till Lundbergarna och åt middag och kollade på film med Amanda. Vi såg Bombay dreams :) Lite småsöt film sådär, ganska lagom en fredagkväll. Amanda skulle vidare på fest så jag gick över till tvillingarna Rimforsarna och kollade lite Let´s dance och chillade. Tvilling-Amanda (många Amanda) skulle till MP i Jakan och fira Mimmi så hon följde med mig hem å pimplade lite vin innan hon skulle ta bussen. Trevlig trevligt! :)

Mamma har åkt till Kanarieöarna så nu är jag ensam hemma en vecka. och jag som är så sällskapssjuk! Hur ska detta gå?

Det visar sig nog! ;)
Jobb imorgon så jag borde gå å sova nu! PUSS



STORT GRATTIS TILL
 Mimmi på 19-års dagen! <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

TACK CLARIS :D <3

2009-02-28 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0