Söndag igen

Veckorna bara springer förbi och idag är det söndag igen.
I fredags blev det en utekväll på Riddarkällaren med temat 90´s så det var kul med nostalgiska låtar. Men jag ville hhem rätt tidigt eftersom att jag skulle börja jobba halv 10 dagen efter. Trots att vi tog kvart i 2 tåget hem så var jag inte i säng förräns halv 4 :) Hyffsat kul kväll ändå fastän den inte riktiogt blev som jag tänkt mig.

Lördagen bestod av jobb, hem duscha och iväg till Blåsut för en middag hos faster Eva eftersom min kära pappa fyller 50 år idag :). Dte blev en trevliog middag med  mycket vuxensnack och wiskey.. och alla vet väl hur sådana släktmiddagar brukar sluta ;). Jag fick även veta en del om min farnor och farfar som jag aldrig träffat. Det var kul å höra om hur de var eftersom att min pappa är ganska dålig på att berätta saker så hade jag och min faster ett kul och intressant samtal.
Jag var väl hemma halv 2 och då var jag så trött!!

Söndag, idag har jag varit hos Lundbergarna och tagit en fika och nu väntar jag på att Victor och Fille ska komma över :) Längesen man träffade dom så det ska bli najjs. Kanske blir en film eller nått. En riktig slappar dag helt enkelt.

Nu ska jag kila! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0