Söndag

Jag var så sjukligt trött igår så jag somnade kvart över 10 framför OC. Men jag vaknade pigg idag sen stack jag och Emmy in till stan och kollade runt. Satte oss på Muffin Bakery och fikade och snackade på. Tänk att man kan ha så mycket å prata om fastän vi träffas nästan varje dag :). Jag bara älskar att fika på Muffin Bakery för det har så sjukt goda muffins! Godast i Stockholm helt klart, plus att man får gratis påtår så om man är riktigt koffeinberoende som jag så är det helt värt besöket ;).

Jag hittade en t-shirt och sjal på H&M och ett par nya svarta tygskor. Jag bara älskade mina förra tygskor med de gick sönder tillslut så nu har jag ett par nya. Wihoo :)

Snart ska jag iväg på ett medelgympa pass i Lillsjöskolan. Jag är faktiskt riktigt sugen på att träna.

Läste nyss min brorsas blogg och nu vill jag bara ner till Linköping och hälsa på han! jag kanske ska boka en biljett ner å hälsa på han snart!

Förresten har ni lyssnat på Melissa Horn?  Hon är så grymt bra! Så checka in henne!:)

well well see yaa! <3


Kommentarer
Postat av: ellen

hej de cafet får du gärna vis amig när jag kommer kanske kommer i juni då måste vi ses kram / ellen

2009-02-16 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0