Tisdag

Imorse vaknade jag helt på fel sida. Var tvungen att gå till skolan och skriva ett prov på morgonen annars hade jag lätt stannat kvar i sängen och kollat One tree hill hela dagen. Köpte boxen igår utan att veta om serien är bra eller inte ;) Det återstå att se till kvällen för jag kom iväg till skolan ändå.

Igår träffade jag Jessica för första gången på mycket länge. Det var så himla kul å få prata av sig med henne. Vi åkte till pizzerian Lilla Rött och åt en stor god pizza, jag svär pizzan är en dm utanför pizzatallriken. Sen så stack vi hem till Jessica och hittade en massa gammla bilder från när vi var typ 12 år. Många skratt blev det och herregud hur kunde mina föräldrar låta mig gå klädd så där fult!? Helt ofattbart :P.

Nu sitter jag här och är dööhungrig! Jag har varit ute och övningskört med pappa idag, det gick bra. Tränade att köra på landsväg :) Imorgon är det fullt program, skola, körlektion och sen Girlpower som är Emmys och Beckas projektarbete. Ska bli mycket intressant, imorgon är det yoga som gäller ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0