Torsdag kväll

Känner mig lite trött.. Kanske beror på att man inte får någon riktig sömn under de här 2 veckorna som det varit byggkillar å bytt rören i vår port, och de ringer på dörren halv 8 varje morgon! Hoppas att det är sista dagen imorgon för nu är jag less.

Helgen är full med förväntningar, jag menar inte bara för att det är alla hjärtansdag för det skiter jag totalt i men grejen är att jag har inga direkta planer förutom jobb  timmar på lördag sen är jag FRIIII! Kan bli en kul och händelserik helg elller så blir det aptråkig haha hoppas på det första alternativet ;)

Jag har jobbat ikväll men bara 3 timmar så det var jätteskönt. När jag är påväg hem ringer Max och säger vänd dig om å så var han där. Han var också påväg hem från jobbet så vi tog sällskap till tåget sen skiljdes våra vägar. Jag fick gå hem från K-ängens station för självklart går det ingen buss när jag kommer med tåget längre! Jag förstår inte SL:s nya system. Men det var rätt skönt å ta en promenad endå så jag ska väl inte klaga.

Imorgon har jag bara skola på eftermiddagen så jag kanske ska fixa några skolgrejer som ska vara klart nästa vecka. Sen har jag HELG! Jag och Tobbe sitter och planerar morgondagen. Vi kanske ska hitta på ngt, det var ju så längesen nu. Vi får se Jimmy ville ut på Riddarkällaren och 90´s men jag diggade inte det särskillt mkt. Vi får se helt enkelt :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0