Torsdag

Jag har precis blivit klar med en marknadsföringsanalys, känns otroligt bra måste jag säga. Imorse tog jag mig friheten till en sovmorgon eftersom att det var den enda lektionen jag hade idag. Idag är alla UF-företag på UF-mässan i Älvsjö  och ställer ut sina företag. Mitt och Emmas företag är inte där eftersom att vi var lite sena med anmälan. Hade varit kul å stå där men samtidigt så är vårt företag inte ämnat för att sälja på mässor så det gjorde väl inte så mycket ändå.

Igår hade jag körlektion och det kändes riktigt bra och det går frammåt. Sen stack jag hem till syrran och åt en jättegod middag och sen gick vi på Girlpower (Emmys och beckas projektarbete tsm med tjejjouren). Synd att det var så lite folk där bara. Det var yoga på programmet och det är inte riktigt min grej måste jag säga! Jag gillar inte att stå i konstiga och obekväma ställningar tills hela kroppen skakar haha ;).  

Om två timmar ska jag och Emma åka på ett företagsmöte  i Bålsta. Egentligen skulle jag vilja åka till Älvsjömässan och kolla in alla UF-företag istället. Men jag kanske hinner med det antingen ikväll eller imorgon.

Nu ska jag laga lunch :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0