Trött,tröttare,tröttast

Vilken fest  det blev igår! Ganska kort för min del. Jag fick lite för mycket av det goda och somnade vid 12-tiden, sov några timmar sen var jag igång ett tag till. Vi gick och la oss halv 6 tror jag.  På morgonen städade jag och Sandra "spyrummet", där en kille spytt som en fontän över väggar och golv. Att man inte nes kan hålla sig över toalettstolen. Det var vidrigt måste jag säga.
Annars var kvällen lyckad med god middag och trevligt folk. Men nästa gång ska jag nog inte gå ut fullt lika hårt ;).

Jag och Essner tog bussen från Bro på morgonen men vi fick dock vänta 35 min på att bussen skulle komma och JA det kunde varit bättre! Bakis som vi var och i snöstorm. När jag kom hem kröp jag bara under täcket och var helt död. Becka ringde och kom över, vi beställde hemkörning från Tibble Pizza och köpte cola och choklad från konsum. Vi har legat och degat i min säng hela dagen, pratat, planerar resa till Korpikylä på påsklovet och Becka har lagt pasians(stavning?) i 4 timmar ;) och i bakgrunden har vi lyssnat på en gammal Håkan Hellström skiva där 5 av 9 låtar hackar. VILKEN SÖNDAG ;)

Imorgon blir det jobb 12-21. Tyck synd om mig! Nu ska jag ta mig en tupplur.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade superkul Clara :D:D

2009-02-22 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0