Dagen efter

Igår spelade jag, Simon, Rebecka, Mackan och Ronny utslagspoker i hela 2 timmar och det blev en tuff match men efter 2 timmars spelande så vann Mackan. Efter de började vi göra oss i ordning för kvällen men när jag kommer ner till köket har Mackan och Simon redan börjat och dricka. De slutade med att vi kom iväg till stan vid 10-tiden men vi kom aldrig ut på krogen för vi var alldelsen för drunkna fö det. Istället hamnade vi i Ronnys lägenhet. Jag har nästan inga minnen men det var jag nog inte ensam om att inte ha.

Wille, Kalle och Jeppe åkte till Umparii, Simon och Rebecka somnade och Ronny var chaufför så jag hamnade av en konstig anledning själv i lägenheten. Jag har ingen aning om varför men men halv 2 kom Ronny och hämtade upp mig iaf och sen skjutsade han hem mig. En mycket märklig kväll måste jag säga.

Vaknade kvart i ett idag men jag var inte så bakis mest trött så jah och Mackan kollade några avsnitt av OC sen kom Simon och Rebecka hem och vi spelade kort. Ikväll har vi ätit tacos och spelat ännu mer kort när Dumo och Maria kom förbi. Nu sitter alla och kollar film men jag skulle bara somna av de så jag satte mig här istället.

Imorgon bär det av hemmåt igen. Den här veckan har inte riktigt varit som alla andra veckor jag tillbringat här uppe. Kanske för att Robban och Elli inte varit hemma och att Simons tjej och jag inte fick någon bra kontakt från början och allt kändes ganska så stelt.  Det känns lite jobbigt att åka hem för nu är det verkligen bara 5 månader kvar i skolan sen är jag vuxen och fri, men jag tvivlar på att de är bättre... nej jag vill inte bli stooooooooor! :P


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

nå vad jag tykte synd om dig:) Nästa gång du kommer så SKA jag minsann vara hemma:)

2009-01-16 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0