En ledig fredag

Idag har vi studiedag och jag känner mig än så länge ganska studieaktiv ;) Har skrivit i 2 timmar om skräck och Elisabeth Fritzl som satt inlåsta i 24 år i en källare i Österrike. Det kan nog bli ett ganska bra skolarbete bara jag lägger lite mer tid på det. Men nu är jag iaf igång med skrivandet så det är en lättnad.

Så nu känner jag att jag är värd att ta mig lite ledigt och åka till Outlet med Becka och Emmy och shoppa LITE. Jag måste spara pengar till studenten. Jag satt och räknade igår kväll på hur mycket studenten skulle kosta om jag vill gå på alla skivor, studentbal och allt  och det blev allt som allt 7000-8000 kr :O. Sen så är det körkortet och det är inte heller gratis. Jag säger bara jobba!!

Ikväll har jag bjudit några på middag hem till mig. Får se om det blir en lugn hemmakväll med Lets dance och Rappa Kalja eller en utgång i jakan kanske? Well Well vi får se vad som händer ! :)


PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0