En sån där tråkig lista

jag kommer från: Östersund (ursprungligen) annars Stockholm
jag är just nu: i Korpikyllä i norr
hur gammal är du: 18
tycker du om någon just nu:  nej inte precis
om sex månader är jag: en fri icke studerande
gröna eller röda äpplen: Gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen: Emmy eller Becka
gillar du golf: Nej
vilken tid gick du upp idag: halv 12
har du sovit i din egna säng inatt: nej
har du strumpor på dig nu: ja
hur svarar du i telefon: Heeeej
är du ensam nu: Nej, Kalle är i köket och resten i soffan
vad ska du göra ikväll: Sova!
vad gör du imorgon: ingen aning faktiskt. Köra skoter kanske :)
var vill du bo när du blir stor: Om jag endå visste det
är det okej att gråta: Självklart
när grät du senast: kommer faktiskt inte ihåg
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren
laddar du ner musik och film från Internet: nix så teknisk är jag inte
vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa jorden runt
bär du glasögon eller linser: Linser och ibland glasögon
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: olika
har du piercing: bara i öronen
vill du gifta dig: njaa osäker
vill du ha barn: ja minst 3
solar du ofta: på sommaren
är du bra på att laga mat: ingen mästerkock kanske men helt OK
gillar du att dansa: Ja det är svinkul
är du flygrädd: nää
hur vig är du: som ett kylskåp
vad dricker du helst när du är törstig: vatten
vilken är din favoritglass: hmm.. svårt
tror du på ett liv efter döden: nää jag tror inte det
tycker du om sushi: aldrig ätit det
vad äter du helst när du ser på film: godis
lever dina föräldrar tillsammans: nej
vad heter du i mellan namn: Jag har inget
är du morgon eller kvällsmänniska: Kvälls
vilken ögonfärg har du: grön
vilken hårfärg har du natuligt: vet faktiskt inte, var så längesen jag hade den.. kanske lite rått/mörkblond
vilka hårfärger har du haft: blond, brunt, rödaktigt
har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
biter du på naglarna: jaa
är du beroende av något: sötsaker
hur ofta tränar/motionerar du: några gånger i veckan.. fast nu har jag varit lat
senaste låt du hörde: ngn som är med på singstar svenska hits I guess
vad gör du på helgerna: Festar, jobbar och umgås med vännerna
brukar du bädda sängen: nej
hur många timmar sover du om nätterna: olika
senaste bok: Anne Franks dagbok
har du kysst någon under den senaste veckan: ja
vad var det senaste du sa:  äre sant?
önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
vem kramade du senaste: mr Ronny kanske
saknar du någon nu: Elli och Robban. Tomt utan dom här uppe
hur många lampor har du i ditt rum: 5
vem ringde dig senast: Lina
gillar du att slåss: näää
vad är du allergisk mot: sviniga människor
var du glad igår: ja det är klart!
vad är din favoritfärg: Röd
sminkar du dig: Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0