FROSSA

Första dagen i skolan var väl inget att hurra för. Vi började religonslektionen med en mjukstart dvs. jeperdy. Måste väl erkänna att jag kunde en 200 poängsfråga med hjälp av boken. Nej, mina hjärnceller fungerade inte som de skulle, de var antadligen på jullov. Efter det blev det en massa kaffe och igensnackad tid med tjejorna som jag saknat de här 3 veckorna! :)

Filleh tog körkort idag och det ville jag och Becka fira så vi åkte ut på landet där han bor med min mammas skrotis till bil och sa grattis med en påse bilar. Men Filleh var sjuk och låg med fårullstofflorna på fötterna och täcket överdraget över huvudet men han blev garanterat överraskad iaf! :). Hoppas han blev lite glad iaf för vi försökte anstränga oss :).

Resten av dagen har jag kännt mig hängig och bara legat i sängen och kollat OC fast jag borde egentligen ta tag i bunten med skolböcker jag har framför mig. Men det får nog vänta en liten stund till. Nu blir det te och lite facebook tid!.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0