Hemma igen

Jahaa då var man hemma igen då. Jag hade glömt att mamma var i Berlin så jag är ensam hemma och pappa jobbar som vanligt och Joel har nyckeln hem till pappa... Jag har varit duktig och städat mitt rum,, packat upp och laddat upp några bilder från nyår på facebook sen jag kom hem. Nu väntar jag på att Emmy och Becka ska komma över, känns som 100 år sen vi sågs haha fast det bara är en dryg vecka!. Kanske ska överraska med en kladdkaka när de kommer. :)

Här hemma blev jag överraskad då det faktiskt var lite snö på backen och skönt att  soltimmarna är några fler här hemma än i Korpikylä. Får se när jag åker upp nästa gång, måste satsa på skolan nu sista månaderna. Nä nu ska jag baka! :D


PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0