Måndag kväll

Sitter hemma hos Lundbergarna är inte ett dugg trött för jag har hällt i mit både kaffe och te så nu är jag pigg som spigg. Emma och Simon kom hem idag från Australien. Det var kul och höra kära Emmas röst igen och mer snack lär det bli imorgon då vi måste ta igen alla kaffepauser vi  gått miste om den senaste månaden.

Börjar tidigt och slutar sent imorgon och sen MÅSTE jag ta tag i vissa saker som:

- Ringa körskolan och boka in körlektioner
- Låna boken "låt den rätta komma in" på Bibblo så jag kan sätta igång med svenskaarbetet.
- Ringa jobbet och kolla om jag får jobba mer i helgen. I need the money så att säga!
- Börja plugga till religonsprovet!

Nu ringde kalle! Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har boken "Låt den rätte komma in" om du vill låna?? :) puss puss<33

2009-01-13 @ 18:55:03
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0