Måndag

Var tvungen att gå till skolan idag iaf för jag kom på att vi skulle spela in rösten till vår reklamfilm till UF-företaget. Sen var det av till stan och vara hårmodell. Jag blev supernöjd med min nya färg. Först gjorde hon en avfärgning så jag är nu ljusbrun/röd sen så la hon i ljusa slingor :) Det är såå nöjd för det behövdes verkligen.

Jag Elli och sabina var på gympan på kvällen så nu har kjag tränat mitt första träningspass för 2009 men jag känner mig inte frisk :( Nu har jag ont i halesen och dricker te. JAG VILL BLI FRISK NUUUU!!!!

aja ska kolla OC sen sovaaaaaaaaaaa.. hihi jag har börjat om från avsnitt ett igen ;) PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha men såg du inte hela OC nyss ? ;D

2009-01-20 @ 22:13:27
URL: http://honmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0