onsdag

Kort skoldag idag, vilket var väldigt skönt. Dock var jag tvungen att plugga när jag kom hem för jag har prov imorgon. Sen stack jag iväg till körskolan och hade körlektion. Det går frammåt men det är mycket kvar känns det som. Jag övade att backa i gathörn och parkering idag. Det är så himla mycket att kunna. Men jag ska ha det där körkortet så är det bara!

Sen var Emmy är på middag (ovanligt va? ;) haha). Alltid lika trevligt med Emmysällskap när man nästan alltid är ensam hemma. Vi tog sen en runda med skrotis (mammas bil) till Lunbergarna för att hämta en sak och sen tog vi en promenad till pappsen. Lina och Andreas var där också så det var ju trevligt å träffa dom innan Lina och Pappa ska till Italien och åka skidor :).

Faster Eva hörde av sig idag och berättade om att hon bokat en extrabädd till mig då vi ska till Harsa och åka skidor om 2 veckor :) Det blir "nästan" hela go släkten som åker upp för att få se lite snö, känna på å åka i skidspåren och fira min pappas riktiga 50-årsdag :) Det blir nog en superhelg med mycket träningsvärk.

Nu ska jag fixa mig för kvällen för imorgon är det upp tidigt eftersom att jag läser Idrott B på tosdagmornar nu på vt.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0