Onsdagkväll

Jag är så glad! Jag och pappa har övningskört idag och det gick så himla bra. Det var längesen det gick så bra när jag kört med pappa och tro det eller ej men vi klarade oss från att bråka. :). Just nu känns det som att körkortet faktiskt kan tas till våren. Annars har jag bara pluggat religon, kollat OC och så var Emmy och Becka förbi och drack te och åt skorpor.
Jag känner mig jättevarm, kanske feber? iaf så skippar jag långfärdskridskorna imorgon 8.20. Jag är inte tillräckligt motiverad det det och så tyckte jag isen såg ohållbar ut ;) haha. Nej men jag orkar helt enkelt inte! Börjar klockan 2 imorgon så jag har tid att spendera på plugg ingör religonsprovet då.

Juste en glad nyhet! Therese hörde av sig till mig idag och frågade om jag och några kompisar ville vara hårmodeller för henne på måndag :) Jag blev super glad för jag behöver verkligen fixa mitt hår så varför inte? Emmy, Becka och Sabina blev också väldigt glada för erbjudandet så på måndag kommer vi bli fina i håret :) TACK TESSO :)


Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0