PAPPA 50 ÅR :D

Igår hade pappa sin 50-års fest tillsammans med hans bästa kompis Roffe. Festen ägde rum på Långholmen i seglarsällskapets klubblokal. Pappa hade sagt åt mig och mina syskon att vara där i god tid och vi var på Långholmen som sagt halv 5, en och en halv timme innan gästerna skulle komma. Men när vi står där ute i kylan så ser vi varken någon pappa eller Roffe så vi ringde och då var de fortfarande hemma hos Roffe i Bromma!! Min pappa är en tidsoptimist! Vi fick stå där i en timme innan de dök upp. Lite panikartat fixade vi det sista innan de 80 personerna som var bjudna kom.

Kvällen var trevlig, Joel var toastmaster, Max fixade musiken, Lina höll i en underhållningslek och jag tillsammans med Roffes barn serverade. Det blev en fin kväll men god mat, fina tal och rolig underhållning. Födelsedagsbarnen var nöjda iaf och det var vi med :).

Det var egentligen meningen att jag skulle jobba idag men jag har haft feber hela natten och nu är jag sjuk! Så typiskt, jag som var rätt taggad på att jobba eftersom att jag behöver pengarna!

Nu kom Emmy! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0