Resumé av helgen

Fredagkvällen var mysig. Det var jag, Becka, Sabina, Amanda och Emma hemma hos mig med god mat och efterrätter och chips och ja ni vet, mycket gott ;) Vi kollade Lets dance och Blondinbella åkte ut, haha jag trodde inte att hon skulle åka ut så fort. Sen sov jag hemma hos Amanada och Sabina för jag ville inte sova ensam i pappa lägenhet där det springer runt en senil gubbe i trappen.

Lördagen bestod av jobb 12-16 sen stack jag hem till Emmy och åt god middag och träffade hennes familj för första gången och vi har kännt varandra i snart ett år :P. Det var trevligt sen kom Becka och Karro och vi började tagga. Men jag var inte på partyhumör ikväll heller, vi var en stund på PG och sen MP i jakan. Jag har inte druckit mkt sen typ den 4 januari men jag ska fan bli nykterist för jag har inte roligare med alkohol längre jag blir snarare tvärt om :/. Jag åkte hem tidigt iaf och så träffade man på några gammla bekanta på bussen, trevligt trevligt!

Nej nu ska jag iväg och jobba till 4 sen kommer mamma förhoppningsvis och hämtar mig på jobbet för ikväll ska broder Max komma förbi på middag :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Men claragumman! Du kan ju inte säga upp alkoholen helt :O Du och jag har ju så kul tsm :D hihi

2009-01-25 @ 14:32:38
Postat av: Anonym

jomenvisst har vi det men jag har tappat bort mitt partyhumör :/ måste leta reda på det först!

2009-01-25 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0