Sista dagen på lovet

Sitter här och njuter av de få minutrarna på mitt sista jullovet för alltid.. usch känns hemskt att säga så.

Idag har jag Becka och Emmy vart ute och tagit en promenad i det härliga vintervädret, vi gick upp för lillsjötoppen. Vi gick där och filosoferade om både de ena och andra sen gick vi hem till mig och drack en kopp kaffe och pratade om hur vår sista temin på UBG kommer bli. Vi ska iaf ta vara på vår sista tid på gymnasiet kom vi fram till. Sen får vi se hur framtiden blir...

Jag har även vart hos pappa och tvättat för alla mina kläder som jag hade med till Norrland stank brandrök sen Simon nästan satte eld på huset när han vridit bastun på max. Samtidgt som kläderna snurrade runt i tvättmaskinen passade jag på att kolla OC. jag vill inte att det ska ta slut, jag är i mitten av tredje säsongen nu. Måste köpa fjärde när jag får min lön. :).

Juste jag har ju inte berättat att jag fått turen att gå på OASIS när de spelar i globen den 28:e januari. Wille hade en biljett över och frågade om jag ville gå och jag tvekade självklart inte en sekund! Ska bli riktigt kul, ståplats och allt wihooo :) Tack Wille :)

Nu ska jag kolla ett sista avsnitt av OC och sova :) Puss och Kram nu börjar allvaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0